"Es un tu no galvas līdz papēžiem"

 Es un tu no galvas līdz papēžiem


Šī grāmata ir interesanta! Grāmatā stāstīts par muskuļiem, kauliem, manām piecām maņām u.t.t. Šajā grāmatā ir daudz spēles, ķermeņa trokšņi, poda būšanas, atmiņas spēle, ķermeņa klasītes, kuras var spēlēt ar draugiem vai pieaugušajiem. 

Man patika šāds citāts "Cik daudz man ko izjust un izbaudīt. Ja jūtu, tas nozīmē - esmu DZĪVS!" Citāts ir par manām jūtām, ko es izjūtu, piemēram, kad saņemu vēstuli no draudzenes. Te ir stāstīts par dažādām slimībām - kad cilvēks nejūtas vesels, tas iet pie ārsta vai dodas uz slimnīcu. 

Man patika izvingrināt muskuļus: 1. lec "zvaigznītē", 2. izliecies ka peldi, 3. skrien uz vietas, 4. sper bumbu,  5. atvēzē raketi, 6. slido apkārt.

Ilustrācijas ir ļoti interesantas un katrā lapaspusē es teicu "wow", jo tās ir tik dažādas! Šī grāmata ir aizraujoša un jautra, tā noteikti varētu noderēt skolā. Es no grāmatas daudzko iemācījos un kaut kad atkal pāršķirstīšu vēl un vēl.

Izdevniecība: Jāņa Rozes apgāds



Komentāri

Populāras ziņas