Kristīna Olsone "Stikla bērni''

Stikla bērni



Nosaukums: Stikla bērni
Autors: Kristīna Olsone
Izdevniecība: Zvaigzne ABC
Lpp: 160


Kad es sāku grāmatu lasīt, man jau uzreiz šķita, ka tā būs ļoti interesanta un šausminoša! Man pat vakaros bail bija iet gulēt.

Grāmatā tika atklāts kas ir stikla bērni - man pašai tas nebūtu ienācis prātā.

Grāmata sastāv no vairākām nodaļām. Galvenie varoņi ir Billija, mamma, Martins, Ella, Simona, Aladins, Jozefs. Billija ir zinātkāra, mamma ir neuzticīga,  Martins ir melīgs un ļauns, Ella ir pļāpīga, Simona drosmīga, Aladins ir zinātkārs, Jozefs ir gudrs. Divpadsmit gadīgās Billijas jaunajā mājā risinās mistiski notikumi. Nesaprotami un šausmīgi notikumi, kurus Billija nespēj izskaidrot. Šķiet, ka māja vēlas atbrīvoties no Billijas un mammas. Tā dara visu iespējamo, lai viņas aizbiedētu. Kopā ar draugu Aladinu Billija sāk izmeklēt mājas tumšajiem noslēpumiem apvīto vēsturi. Un, jo vairāk meitene uzzina, jo vairāk pārliecinās, ka viņai ar mammu jātiek no mājas projām, cik drīz vien iespējams...Pirms notiek kas šausmīgs. Pirms būs pa vēlu. Martins bija ļauns pret citiem un beigās viņš mainījās, jo viņu pieķēra. 

Visi uzskatīja, ka mājā spokojas! Bet kā gan bija īstenībā? Iesaku jums izlasīt pašiem! Šī bija ne tikai interesanta, bet arī baisa grāmata, man tā ļoti patika. 

Man šķiet, ka šī grāmata ir domāta 6-12 gadus veciem bērniem.

Komentāri

Populāras ziņas