Mazā raganiņa


Mazā raganiņa

Autors: Otfrīds Preislers
Izdevniecība: „Liesma”
Lpp. skaits: 98 lpp.
Sveiki atkal! Šī grāmata šoreiz ir no senas latviešu izdevniecības „ Liesma”, kas darbojās tad, kad mana mamma bija maziņa. Grāmatas galvenie varoņi ir mazā raganiņa un krauklis Abrakss.

Dažās grāmatas daļās bija arī citas raganas, piemēram negaisa ragana Rumpumpele vai virsragana. Man šī grāmata patika tāpēc, ka bija aizraujoši lasīt kā mazā raganiņa palīdzēja citiem un izkļuva no problēmām ar virsraganu. Man šī grāmata ļoti patika! 

Mazā raganiņa sākumā bija pavisam aptrakusi un ļoti gaidīja Valpurģu nakti. Kad viņai pateica ,ka viņa ir par jaunu, lai tajā piedalītos, tā mēģināja kļūt par labo raganu. Tā katrā stāstiņā viņa palīdzēja tiem, kuriem vajadzēja palīdzību. 

Es domāju ka šī grāmata ir domāta 7-11 gadus veciem bērniem. Man vislabāk patika stāstiņš kur mazā raganiņa devās uz Valpurģu nakti otro reizi, taču viņa zināja, ka netiks iekšā un tāpēc sadedzināja visas buramvārdu grāmatas un slotas, lai citas raganas vairs nespēja burt. Tā nu par vienīgo raganu kļuva mazā raganiņa un varēja mierīgi dzīvot, nesatraucoties par citu raganu pārestībām.

Pārizdevusi: Izdevniecība Zvaigzne ABC

Komentāri

Populāras ziņas