"Pelītes Spicītes aizraujošie piedzīvojumi"

"Pelītes Spicītes aizraujošie piedzīvojumi"



Grāmata "Pelītes Spicītes aizraujošie piedzīvojumi" ir par daudziem zvēriņiem, kurus pelīte satika tad, kad viņa bija bēdīgā omā, priecīga un, kad vienkārši ceļoja pa pasauli vai strādāja darbiņā. 

Pelīte ir jautra piedzīvojumu meklētāja, strādīga un čakla, laipna un izpalīdzīga. Visvairāk man patīk, ka pelīte Spicīte ir mīlīga.

Man no grāmatas palikuši atmiņā šie tēli - pelītes vecmāmiņa, burunduks Biezais, kurš ir laupītājs un zaglis, maiznieks Lielknābis, kurš ir čakls priekšnieks, policists Drošsirdis, kurš ir bezbailīgs lauva un govs Tesmene, kura sākumā bija bezdarbniece, bet vēlāk pelīte tai piedāvāja darbu un abas atvēra "Siernīcas" pa visu valsti. 

Grāmata sastāv no daudz maziem stāstiņiem, no kuriem mans mīļākais bija par to kā pelīti Spicīti uzaicināja uz Ziemassvētku vecīša fabriku, tāpēc, ka šķita interesanti kā rūķīši zināja, ko bērni vēlās un kā taisīja šīs foršās mūsu dāvaniņas, kuras mēs izmantojam, kuras ir nepieciešamas un kuras mēs ļoti, ļoti vēlamies. 

Man grāmatas ilustrācijas patika un tās bija noderīgas, lai labāk vizualizētu  notikumus. 

Viss ko es varu teikt ir tas, ka šī grāmata ir ĻOTI LIELISKA! 

Es iesaku šo grāmatu gan bērniem,gan pieaugušajiem.

Izdevniecība: ZvaigzneABC

Mans mīļākais notikums no grāmatas, ko uzzīmēju:


Komentāri

  1. Ļoti jauki uzrakstīts :)

    AtbildētDzēst
  2. Sofija, Tu esi vienkārši brīnišķīga! :) Ceru, ka šādu rakstu būs arvien vairāk un vairāk! :)

    AtbildētDzēst
  3. Tiešām ļoti jauki uzrakstīts.
    Ja Sofija tā turpinās, tad dienās būs ļoti populāra un nopelniem bagāta blogere. ;)

    AtbildētDzēst
  4. Malacis! Tā tik turpināt! :)

    AtbildētDzēst
  5. Prieks par gados jauno blogeri, kas solās dienās būt riktīgs "profiņš" grāmatu aprakstīšanā :) Veiksmi, Sofij!

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas