Emīlija Dīvaine

"Emīlija Dīvaine" - 
"Arvien dīvaināk un dīvaināk" un
"Pazaudētās dienas" 

Šoreiz lasījām abas kopā ar māsu!


Sofija Krampe, 7 gadi. "Emīlīja Dīvaine. Arvien dīvaināk un dīvaināk":

Man patika grāmata "Emīlija Dīvaine", tāpēc, ka tajā bija 2 galvenās varones - Emīlija un viņas ļaunā dvīņu māsa - dubultniece, kura parādījās ļoti mistiskā veidā. 

Emīlija ir gudra, laba izgudrotāja, bet viņas dvīņu māsai piemīt pretējās rakstura īpašības. Es gribētu līdzināties Emīlijai, jo viņa spēj redzēt cauri cilvēkam, kad pati to vēlās. 

Vēlētos, lai man ir tāda draudzene. Es domāju, ka grāmata ir domāta 9-13 gadus vecām meitenēm, bet, neskatoties uz to, arī es to lasīju ar prieku. 




Emma Krampe, 12 gadi. "Emīlija Dīvaine. Pazaudētās dienas":

Man šī grāmata ļoti patika, jo viņa ir interesanta un kā iesāk lasīt gribas tikai lasīt, lasīt, lasīt un uzzināt, kas notiks tālāk.

Galvenā varone bija izmisusi, nobijusies meitene kuru sauca Emīlija. Viņai ir tikai 13 gadi, bet prot dzīvot tā kādi ir apstākļi. Man ļoti patīk Emīlija, jo lasot to ko viņa ir uzrakstījusi sajutu, ka viņa ir kā Drošsirde. 

Nezinu vai līdzināties viņai būtu jautri vai skumīgi, bet vispār es gribētu līdzināties viņai. Šīs grāmatas stāsts bija par Emīliju kurai bija amnēzija un viņa bija nokļuvusi citā pilsētā. Viņa dzīvoja viena uz ielas, jo nezināja kas ir viņas vecāki un kur viņi ir. Viņai daži cilvēki palīdzēja tikt galā ar jautājumiem. Protams man arī ir vietas no grāmatas, kas visvairāk palika atmiņā. Man palika atmiņā tas brīdis, kad viņai bija jāiet skolā un tur viņa nemācījās, tādēļ bija ļoti daudz pēcstundu. 

Man šķiet, ka šo grāmatu var lasīt pilnībā visi, kas prot lasīt, galvenais, ka interesē.


Izdevniecība - Jāņa Rozes apgāds


Komentāri

Populāras ziņas