Zosāda. Padomā, pirms kaut ko vēlies...



   Grāmata man ļoti patika, tā aizrāva un ieinteresēja jau no pirmās lapaspuses. Pat virsraksts grāmatai ir pamācošs:"Padomā, pirms kaut ko vēlies!''

   Grāmatas galvenā varone Sema ir gara un neveikla meitene. Stāsts norisinās kādā vakarā, kad Samanta (grāmatā saukta par Semu) sastop kādu, kas izpildīs viņas trīs vēlēšanās. Radās sarežģījumi, jo kaut ko vēloties ir ļoti jāpiedomā pie saviem vārdiem. Sema to nedarīja, viņas vēlēšanās izpostīja visu viņas dzīvi. Līdz pašām grāmatas beigām tika risinātas kļūdaino vēlēšanos radītās problēmas. Ja tu patiešām vēlies uzzināt, kas tā bija par būtni, kas piepildīja Semas vēlēšanās, kāpēc tas notika un kā tas viss atrisinājās, noteikti izlasi šo grāmatu!

    Viens no momentiem, kas man īpaši palicis atmiņā - Semas basketbola spēle un tas, ka daudzi viņu aprunāja par to, cik slikti viņa spēlē. Man Semas bija žēl un zinu, ka tas ir netaisnīgi un nepareizi. Es pati arī spēlēju slikti basketbolu, bet mani nekad par to neviens nav apsaukājis vai izsmējis visu priekšā. 

   Grāmata lasās ļoti ātri un viegli, izlasīju to 2 dienu laikā.

   Izdevniecība: ZvaigzneABC

Komentāri

Populāras ziņas