Zosāda. Spoks kaimiņos.

Zosāda. Spoks kaimiņos
Autors: R.L.Stains




     Nepārspīlējot, šī grāmata bija ĻOTI interesanta un baisa! Es to izlasīju pāris stundu laikā. Grāmatas beigās atklājās kaut kas tāds ko jūs iedomāties pat nevarat. Es izdzīvoju visus grāmatas notikumus tā it kā pati tajos piedalītos.         

    Cik es zinu, ir iznākusi arī filma, filmēta uz grāmatā aprakstītajiem notikumiem. Pati es tiešām ļoti vēlētos redzēt filmu un salīdzināt ar grāmatu, un tāpat ar otro daļu "Padomā pirms kaut ko vēlies...". 

     Šajā grāmatā ir 26 nodaļas. Galvenie varoņi bija Hanna, Denijs, Elans, Freds, Fērčaildas kundze, Fērčaildas kungs, Bils, Hērbs, Kviltijas kundze, Česnija kungs, Andersones kundze. Hanna dzīvo un garlaikojas, jo sākušās skolēnu brīvdienas un visi draugi devušies prom, bet pēkšņi kaimiņos uzrodas kāds dīvains un bāls zēns - Denijs. Bet māja joprojām izskatās neapdzīvota....Šajā grāmatā Hanna centās noskaidrot patiesību kas ir Denijs, un beigās viss atklājās. Kad es izlasīju beigas, man no pārsteiguma atvērās mute un es nevarēju beigt par to domāt.

Manuprāt šī grāmata ir domāta 8-12 gadus jauniem bērniem.


Izdevniecība: Zvaigzne ABC
Lpp. skaits: 128lpp.

Komentāri

Populāras ziņas