"Monstru skola" - 1. daļa

 

 "Monstru skola"
Autors: Lizija Harisone
Izdevniecība: White Book
Lpp.skaits: 256
 
Sveiki, sveiki!!!!! Ir vasara un es atpūšos! Sen nebiju rakstījusi, jo lasīju šo, diezgan biezo grāmatu. Kā jau redzat šeit ir daudz lapaspuses un lasīšana neiet tik ātri, ja aiz loga spīd saule.
 
Šajā grāmatā ir stāsti par meitenēm un zēniem, kas gāja vienā klasē. Galvenā varone Frenkija Šteina nav parasta meitene, bet gan monstrs! Daudz interesantu un smieklīgu notikumu, daudz traku lietu! Pilna pilsēta ar monstriem, kuri slēpjas starp parastiem cilvēkiem. Ļoti patika Frenkijas draugu vārdi - Melodija, Lala (jeb Drakulaura), Djūss, Džeksons, Beka, Brets, Dī Džejs, Kendisa, Glorija, Kleo, Klaudīna, Laguna, Heilija, Viveka, Viktors. Džeksonam piemīt īpašība dažreiz pārvērsties par Dī Džeju. 
 
Šī grāmata ir lieliska! Es gribētu satikt Melodiju un viņai pajautāt: "Kas tu īsti esi?" un "Gribi ar mani pastaigāties un draudzēties?".
 
Man visvairāk galvā palicis tas brīdis, kur Melodija iepazinās ar Beku un Heiliju. Es gribētu draudzēties ar Melodiju, jo viņa ir jautra un tai ir daudz draugu. 
 
Es domāju šī grāmata ir domāta 7-13 gadus veciem bērniem. Man šī grāmata ļoti patika. Iesaku izlasīt. :)
 
Esmu jau ķērusies pie otrās daļas lasīšanas un gaidu trešo daļu no White Book!
 
 

Komentāri

  1. Tiešām liels prieks, ka cilvēki joprojām aizraujas ar grāmatām. Domāju, ka noteiktā vecumā tam ir liela nozīme. Un šeit vēlos pieminēt to, cik liela nozīme būtu tam, ka tiktu runāts par skaistumu. Tas tomēr meitenēm ir ļoti svarīgi. Un tā ir lieta, kuru vajag mācīties izprast.
    Skaists ir dabisks.
    Un ne tikai.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas