Angry Birds. Varenā ērgļa leģendas. Komiksi.

 Angry Birds. Varenā ērgļa leģendas. Komiksi.


Šī grāmata bija par niknajiem putniem un cūkām - rukšiem. Niknie putni mēģina iznīcināt cūkas, kuras viņiem zaga olas kamēr tie bija prom ceļojumos vai arī kad bija pie varēnā ērgļa paciemoties. 

Grāmata ir kā komikss, kas ir interesants. Man patīk lasīt komiksus tāpēc, ka tie ir aizraujoši, arī šie- par niknajiem putniem - piktajiem putniem. Es esmu izlasījusi daudzus komiksus, bet par niknajiem putniem pirmo reizi - šo grāmatiņu.  

Grāmata sastāv no vairākiem stāstiņiem - no interesantām lietām, ko putni uzzināja un izdomāja, kā vajag darīt un kā nevajag darīt, lai nesanāktu nekādas kļūmītes. 

Man neviens atsevišķs stāstiņš nebija tāds, kas patika vairāk par citiem. Visi bija interesanti.  Vienu lietu nesapratu - kā viņi varēja noturēt visu, ja viņiem nebija rokas un kājas. Vislabāk man patika  trīs mazie zilie putniņi, kas bija jautri, drosmīgi un ļoti mīļi.

Šī grāmata ir domāta 7 - 9/10 gadus veciem bērniem.

Mani mīļākie teicieni no grāmatas ir:

1. "Mans grib vēl..."
2. "Mans grib olas - mans grib pārēsties..."
3. "Jā...nē.. man pietrūkst manu mazo rukšu."



Izdevniecība: ZvaigzneABC

Komentāri

Populāras ziņas