"Zaķēnam patīk lasīt" un "Zaķēnam patīk rakstīt"

Mani sauc Sofija Krampe. Man ir 7 gadi un šis ir mans pirmais ieraksts blogā. Šis ir mans pirmais grāmatu apskats. Ceru apskatīt vēl daudz, daudz grāmatas.

Grāmatiņa "Zaķēnam patīk lasīt" ir par zaķēnu, vardi un citiem zvēriņiem, kuriem zaķēns iemācija mīlēt grāmatas. Galvenais varonis ir zaķēns Jēcis, kuram ĻOTI patīk lasīt. Man šī grāmata šķita interesanta , jo varde Vilma bija smieklīga un Pēcis bija jautrs. Man patika grāmatas zīmējumi, tāpēc ka tie bija lieli, krāsaini un ļoti izteiksmīgi. Man šķiet, ka šī grāmata ir domāta 3-4 gadus veciem bērniem, bet, neskatoties uz to, arī es to lasu ar prieku.

Grāmatu sērijas otrā grāmata "Zaķēnam patīk rakstīt" ir par zaķēnu Jēci un viņa pierakstu kladi. Jēcis pierakstu kladē rakstīja par piedzīvojumiem. Jēča draugiem patika piedzīvojumi, viņi palīdzēja tam ar savām idejām. Viņu idejas man šķita jautras un smieklīgas. Man šī grāmata patika labāk par pirmo.

Izdevniecība: Jāņa Rozes apgāds






Komentāri

Populāras ziņas